kwiecień 29 30
maj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
czerwiec

poniedziałek, 25 listopada 2013

014. Ma być

Koleżanka wysłała mi zdjęcie dziewczyny roku, twierdząc że jest boginią. Kolega dał jej wysoką notę, jak go zapytałam(tak, ten w którym się bujam). I tak sobie pomyślałam - też bym taka chciała być. Piękna dla innych, żeby mi zazdrościli. A jak patrzę w lustro to widzę, że nie mam szans. Niedorobiona twarz, 2 paczki czipsów i opakowanie wafelków. Brawo, brawo dla mnie.
Znowu się robię gruba, babcia jak mnie zobaczy kolejny raz nie powie znowu, że chudnę. Mam wrażenie, że zawiodłam siebie i Was. Jutro czy mi się chce czy nie idę na siłownię, kupuję karnet miesięczny. 23 grudnia na wadze ma być 82 kg, nie ważne jakim cudem. Ma być.



Boże, wiecie co? Ja naprawdę mam paskudną twarz. U mnie wszystko jest nie tak.

8 komentarzy:

  1. MA BYĆ. Powtarzam to sobie ciągle..Bo jak nie będzie to co bym chciała, to nie wiem co..

    OdpowiedzUsuń
  2. Też o tym marzę ;) By dziewczyny mnie mijały i patrzyły z zazdrością, by faceci mnie podziwiali.
    Nie załamuj się :* Dobrze Ci szło i wszystko naprawisz. Uda Ci się i będziesz piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana spinaj tułek i do roboty. ;* Piękno samo nie przyjdzie i nie usiądzie przy wafelkach i czipsach. ;* Trzeba trochę popracować i się namęczyć, żeby zobaczyć efekty. ;* Trzymam kciuki. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Ma być! I zrobisz wszystko, by tak było, prawda? :) Nie przejmuj się jednym zawalonym dniem skoro do przeżycia masz jeszcze ich tysiące! (Jak nie miliony ;) ).

    Głowa do góry! Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc bierzmy się pełną parą do działania by marzenia spełnić! :)
    Jeszcze będą zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Glupoty gadasz! Ale chyba kazda z nas ma takie momeny slabosci. A juz napewno ja! Czasem przez impreza potrafie przejsc przez szesc stopni nienawisci do Siebie, lacznie z rzucaniem rzeczami, plakalniem przed lustrem, klnieciem i smianiem sie z samej siebie.
    Musisz uwierzyć w siebie, bo zeby naprawde cos osiągnąć trzeba sie pogodzić z tym jak jest i uwierzyć, ze bedzie lepiej, jesli tylko wlozymy w to serce, a nie umysl, ktory lubi nam robic na zlosc.
    Usmiech prosze! Nastepny raz jak tu wejde ma byc pozytywnie, najlepiej w kilku punktach, o Sobie,. Da rade zrobić? Mam nadzieje!
    Mocno trzymam kciuki i buziam cieplutko ;*

    Kokainovva xxxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mów tak! Jesteś sobą, to jest najważniejsze. Rodzice często mi mówią, że ładni ludzie wcale nie są szczęśliwsi, ale mylą się, ładnym łatwiej w życiu. Niestety ja też do ładnych nie należę. Mam nadzieję że następne dni przyniosą sukcesy. Wierzę w to, że Ci się uda, trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to do pracy , powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń