kwiecień 29 30
maj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
czerwiec

wtorek, 12 listopada 2013

007. co nieco o drożdżach

W ostatnim poście napisałam, że zaczęłam pić drożdże. Po co, jak i kiedy napiszę niżej, żebyście miały jako taki pogląd, na korzyści jakie to niesie.
Drożdże z reguły mają świetnie działać na nasze włosy, paznokcie oraz cerę. Zawierają cały przekrój witamin z grupy B. Ja skusiłam się na nie ze względu na włosy, które mają odżywić i wzmocnić, a przede wszystkim - przyśpieszyć ich wzrost. Oczywiście zerknęłam na inne korzyści z ich picia i doczytałam , że świetnie wpływają na cerę, pomagając uporać się z wypryskami oraz odbarwieniami. Podobno na początku można się spodziewać wysypu na twarzy, ale wszystko przejdzie z czasem.Co do tego nie wiem, nie jestem pewna i nie będę jakimś super miernikiem odnośnie cery, ponieważ odkąd ograniczyłam słodycze, stan mojej cery znacznie się poprawił, a pryszcz wyskoczy raz na jakiś czas, zwykle przed okresem.
Ja piję drożdże babuni. Zalewam je wrzącym mlekiem i odczekuję zalecany czas.  Pamiętajcie, że drożdże trzeba najpierw zabić! Jeżeli jesteście tym zainteresowane, to polecam zagłębić się w >ten< wątek, ponieważ ja nie będę się nie wiadomo jak rozpisywać, a tam znajdziecie wszystkie potrzebne informacje. Za jakiś czas odezwę się z tym tematem ponownie i powiem, jak to na mnie wpłynęło.

Jutro i w ten piątek idę dopiero na siłownie, dzisiaj skusiłam sie na ciasto współlokatorki, które było tak słodkie, że o mój boże. Chyba aż tak mnie już do słodyczy nie ciągnie, ale jakoś nie jestem zadowolona z ostatnich dni, więcej chce mi się jeśc i nie wiem czemu. Musze jeszcze trochę ograniczyć, trzymajcie kciuki.
(I za mało piję! Grrr!)


 

1 komentarz:

  1. Tak jak mowilam, drozdze daja super efekty ;) ale wzmocnienia paznokci i polepszenia stanu cery nie zauwazylam :(

    OdpowiedzUsuń