kwiecień 29 30
maj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
czerwiec

czwartek, 14 listopada 2013

009. Co robić?

Mam gorsze dni. Naprawdę złe dni. Chce mi się strasznie jeść, ciągnie mnie do słodyczy, całe szczęście, że nie mam ich w mieszkaniu. Aktualnie czuję się jak:


Zastanawiam się czy zmodyfikować dietę. Rozważam jedzenie tylko śniadań i obiadów o niewielkiej objętości, a oprócz tego tylko warzywa, owoce, herbata i woda mineralna. Już nawet herbat nie słodzę cukrem, tylko słodzikiem, żeby kalorie zmniejszyć. Chodzę na siłownię i jak boga kocham, nie widzę zmiany. Dziewczyny, co robić?!

M. mnie olał i spławił. Moje serce domaga się cukrowych łatek, a ja nie mam mu nic do zaoferowania.


Tak staram się na to pracować, cierpliwie czekam a tu żadnych efektów nie widać,

3 komentarze:

  1. Efekty beda, zobaczysz. Ja tez nie raz mam tak, ze dwa tygodnie wszystko robie jak nalezy i kompletnie nic na wadze zmiany nie widac. Wsciekam sie, rzucam przeklenstwami, rwę Sobie wlosy z glowy, bo nie wiem co robie źle i wiem, że nie mogę niczego zmienić, bo będzie niezdrowo, jednak postanawiam pchnąć się troszeczkę dalej i efekt w końcu przychodzi. Podwójny czyli podwójne zaskakujący i przyjemny!
    Nie można się załamywać. Nieważne jak wolno, ważne, że do przodu i ważne, że zdrowo, bo tak powinno być!
    Trzymam za Ciebie mocno kciuki i zycze powodzenia!

    Pozdrawiam cieplutko,
    Kokainovva
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam dzisiaj gorszy dzień i ochotę na słodycze. ale zaraz reflektuję się i myślę: co mi to da? ulgę na chwilę. potem już tylko wyrzuty sumienia. i mój cały kilkutygodniowy trud pójdzie na marne. "cukrowe łatki" naprawdę nie załatwiają sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciężko jest nic łatwo nie przychodzi
    czasami na efekty trzeba czekać długo....
    nie poddawaj się....

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń