kwiecień 29 30
maj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
czerwiec

wtorek, 19 listopada 2013

012. This month diet is next month body!

Umieram dziewczyny. Serio, umieram. Wykańcza mnie to, że nie mogę iść na siłownię pobiegać na bieżni, bo przeziębienie rozkłada mnie na łopatki i jedyne co mi się chce to spać. A po każdym obiedzie, niekiedy nawet posiłku czuję się taka gruba, tak okrutnie gruba i nieatrakcyjna, że to aż boli.
Cieszę się strasznie, że przyłączacie się do mnie w niejedzeniu słodyczy do 5 grudnia. Ja wczoraj do mleka wzięłam kuleczki czekoladowe, ale nie potraktuję tego jako typową słodycz, z resztą musiałam już je wykończyć, bo została reszta i niedługo zrobią się niesmaczne.

A dzisiaj dzień w łóżku. Wygrzebię się jedynie na obowiązkowe 1,5 h ćwiczenia z historii. Jutro czeka mnie kolokwium ze statystyki i sprawdzian z angielskiego, w czwartek koło z matmy, a w piątek kartkóweczki z prawa i francuskiego.


Walczymy dziewczyny! Nie ma poddawania :)

This month diet is next month body!

 

5 komentarzy:

  1. Też jestem chora i nic mi się nie chce, a mam dużo nauki. Przetrwamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowiej , powodzenia na kolosach :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Choroba przejdzie, ważne że masz silną wolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna :(( Ale będzie dobrze, wyzdrowiejesz to wszystko nadrobisz. Trzymaj się cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne inspiracje! Odpoczywaj, im bardziej teraz będziesz o to dbać, tym szybciej wrócisz na siłownie. ;* Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń