kwiecień 29 30
maj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
czerwiec

wtorek, 31 grudnia 2013

022. Postanowienia noworoczne.

Chciałam zrobić postanowienia noworoczne. Już nawet wypisałam siedem punktów, dodałam zdjęcia... I pomyślałam sobie, że nie, nie w tym roku. Nie chce być związana myślą, że sobie obiecałam, a jak co roku nie robię nic w tym kierunku. Mam swoje marzenia i plany, powoli postaram się je zrealizować, ale w bardziej spontaniczny sposób.


 Powoli, małymi kroczkami, ale chciałabym żeby ten rok był pełen sukcesów i znacznie lepszy od 2013, który i tak okazał się całkiem niezłym :)



3 komentarze:

  1. Nie ważne jak, ważne żeby się udało :) Oby ten rok był jeszcze lepszy! Wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomału aż do celu :)
    wszystkiego dobrego w nowy roku :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie nie trzeba rozpisywać sobie postanowień, ważne żebyś realizowała sobie to co chcesz osiągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń