kwiecień 29 30
maj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
czerwiec

czwartek, 2 stycznia 2014

023.S(esja)tyczeń

Bądźmy szczere. Przez styczeń, będzie mnie tu bardzo mało( bo będę miała sporo do nauki i faktycznie zacznę się uczyć) albo bardzo dużo ( bo będę tutaj jojczyć, jak dużo mam do nauki, zamiast się za nią wziąć). Czekają mnie 3 egzaminy, 3 koła, 1 zaliczenie i prawdopodobnie 1 zerówka. Luty to już "zaledwie" 2 egzaminy (zakładając, że zdam w styczniu wszystkie egzaminy i nie podejdę do zerówki).
Na samą myśl, jakie są problemy z niektórymi 'ćwiczeniowcami' mnie mierzi.

Dlatego zamierzam się przez styczeń odżywiać tak, żeby to pozytywnie wpłynęło na mój organizm i możliwości szybszej nauki czy koncentracji. W dużym skrócie woda, węglowodany złożone, orzechy i najprawdopodobniej zielona herbatka. No dobra, na siłownię też się przejdę, pełna motywacja, zaraz po tym jak opuści mnie lenistwo ;)

Będę walczyć o każdy egzamin! ( Bo chcę ferii, zamiast poprawek :'D )


6 komentarzy:

  1. świetny wygląd ;) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mnie też czekają sesje , egzaminy i kolokwia
    3 już mam zapowiedziane w styczniu a inne jeszcze dojdą
    najgorsze jest to że mio tego że się staram uczyć to wszystko szybko zapominam i muszę od nowa powtarzać to męczy trochę
    może masz jakiś sposób na to ?
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te co wyżej podałam, to są zapowiedziane, a dojdzie jeszcze na pewno jeden mega egzamin, jakieś kolokwium, aż się boję. Też szybko zapominam, więc zwykle uczę się z dnia na dzień, ale w tym przypadku się nie da, więc rozłożę sobie to na kilka dni i w każdym następnym będę po prostu czytać to co już się nauczyłam wcześniej. Czasami też punktuje w ogólnikach co się nauczyłam i w głowie sobie dopowiadam. To też jest ćwiczenie dobre na pamięć :) Mój tato zawsze powtarza, żebym coś przed snem jeszcze przeczytała, więc jak się skupię i to zrobię, to na drugi dzień w głowie zawsze coś zostaje :) Może i Tobie to pomoże! :)

      Usuń
  3. O sporo masz tego, jestes na dziennych? Mozna spytac na jakim kierunku? tez mam w styczniu sporo egzaminow. W dodatku moja pierwsza sesja :p z tym odzywianiem dobrze prawisz :) jedzac zdrowo i madrze na pewno dy rade i z nauka i z waga ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, na dziennych. Kierunek to - Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze. To także moja pierwsza sesja, więc się stresuję, bo ciężki materiał mam w pierwszym semestrze i naprawdę wielkie wątpliwości, czy dam radę to zdać.

      Usuń
  4. Trzeba czasami wybrać co jest s danym momencie ważniejsze :) mądrze robisz, trzymam kciuki c;

    OdpowiedzUsuń