kwiecień 29 30
maj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
czerwiec

piątek, 6 grudnia 2013

016. zaraz wracam

Pojawiam się tu na chwilkę i zaraz znikam, ale nie na długo. Razem z Kingą przygotowujemy się do diety. Takiej prawdziwej diety, rozpisanej, ogarniętej, rygorystycznej. Wbrew pozorom na takich jest mi łatwiej, gdzie mam wszystko rozpisane, wytyczone i jasno zaznaczone - tego nie możesz! Mam nadzieję, że będzie mi odpowiadać, efekty powinny być w rozsądnym czasie i zobaczymy co z tego wyjdzie. Póki co nie walczę ze sobą na siłę, dałam chwilkę na luz, ale zaraz wracam!


2 komentarze:

  1. powodzenia , na pewno dasz radę :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie, dużo łatwiej mi się zmobilizować, gdy jest wszystko rozpisane dokładnie :)
    Powodzenia ;3

    OdpowiedzUsuń